
Care este strategia ta de marketing pe Pinterest?
Pinterest are peste 250 de milioane de utilizatori, dintre care 90% spun că se uită la conținutul de pe platformă pentru a lua decizii de cumpărare. În acest articol veți afla cum marketingul pe Pinterest vă poate ajuta să vă dezvoltați afacerea, să obțineți noi clienți și să vă îmbunătățiți traficul pe site. Mai mult,

Cum vor influența Realitatea Augmentată și Virtuală marketingul digital?
Atunci când realitatea virtuală (VR) și realitatea augmentată (AR) au apărut pentru prima dată, atât consumatorii cât și companiile, au fost încântați de toate posibilitățile pe care aceste tehnologii le pot oferi. Există o oarecare suprapunere între AR și VR. Ambele sunt „virtuale” însă tehnologiile sunt diferite, precum și modalitățile în care acestea pot fi folosite

Cele mai importante trenduri de pe social media în 2022
Rețelele de socializare oferă o multitudine de beneficii, de la extinderea bazei de clienți până la îmbunătățirea reputației companiei tale. În acest articol discutăm despre trendurile care vor domina rețelele de socializare în 2022.

6 sfaturi pentru a obține mai mulți urmăritori pe Instagram
Având peste 1 miliard de utilizatori lunari, un algoritm extrem de avansat și o multitudine de oportunități pentru promovare și creare de conținut original, Instagram este locul ideal pentru a vă dezvolta prezența online și a vă crește numărul de urmăritori și clienți interesați de produsul/serviciul vostru. În acest articol discutăm 6 modalități pentru a ajunge la

De ce ar trebui să iei în considerare YouTube Marketing?
Atunci când ne gândim la YouTube, primele lucruri care ne trec prin minte sunt fie o rețea de socializare, fie o platformă video online; un site pe care îl vizităm atunci când vrem să ascultăm muzică, să învățăm ceva nou sau să urmărim videoclipuri despre subiectele care ne pasionează. Însă de multe ori trecem cu

Ce este o analiză SWOT?
O analiză SWOT se referă la strategia de marketing utilizată pentru a evalua poziția unei afaceri în cadrul nișei în care activează. SWOT (strengths, weaknesses, opportunities și threats) sau puncte tari, puncte slabe, oportunități și amenințări examinează factorii interni și externi și potențialul unei companii în vederea dezvoltării unui plan strategic pentru îndeplinirea unor țelurilor

De ce afacerea ta are nevoie de un USP (Unique Selling Point)?
Ce este mai exact un USP (Unique Selling Point)? USP sau Unique Selling Point se referă la Punctul Unic de Vânzare, sau abordarea originală din spatele afacerii tale care te diferențiază de competiție și te ajută să ieși în evidență în nișa ta. Un USP inedit și bine definit poate fi cheia afacerii tale, motivul

Te poate ajuta un cont pe LinkedIn să îți crești afacerea?
LinkedIn este cea mai mare platformă profesională de networking din lume, oferind o mulțime de resurse utile pentru persoanele și companiile care doresc să își extindă rețeaua de contacte și să păstreze legătura cu colegii, clienții sau asociații de la locul de muncă. În acest articol vom discuta avantajele creării unui cont pe LinkedIn pentru

Ce trebuie să știi înainte să începi să practici Email Marketing?
Ce este Email Marketing? Email Marketing este o ramură a marketingului digital care se focusează pe crearea și trimiterea de emailuri pentru a promova produsele sau serviciile unei companii. Există o multitudine de beneficii pe care Email Marketing le poate aduce strategiei tale de marketing precum creșterea vizibilității afacerii tale online și crearea și menținerea