
5 motive pentru care trebuie să îți faci un cont pe Google My Business
Ce este Google My Business? Google My Business este un tool gratuit pe care companiile îl pot utiliza pentru a-și lista afacerea pe Google. Crearea unui cont pe GMB permite unei companii să își crească numărul de căutări organice locale, să primească recenzii pozitive, să își îmbunătățească performanța SEO și multe alte beneficii pe care

Ce înseamnă căutările zero-click pentru site-ul tău?
O căutare zero-click reprezintă răspunsul la întrebarea unui utilizator aflată în partea de sus a paginii cu rezultatele motorului de căutare (SERP-Search Engine Results Page). Astfel, nu vei mai avea nevoie de alte informații care ar putea fi obținute accesând link-ul respectiv. Acestea sunt ideale pentru întrebări simple care necesită un răspuns scurt și punctual.

Ce este Influencer Marketing și de ce contează?
Influencer Marketing este o formă de marketing practicată pe rețelele de social media. Companiile colaborează cu creatorii care au urmăritori loiali pentru a promova sau recomanda un produs sub forma unei postări sponsorizate. Un influencer este o persoană care are puterea de a influența deciziile de cumpărare ale altora datorită relației pe care o are

Tot ce trebuie să știi despre copywriting în 2021
1. Identifică publicul țintă În funcție de produsul sau serviciile pe care le oferi, trebuie să adaptezi modul în care te adresezi clienților și limbajul pe care îl folosești. Aspecte ca vârsta, ocupația sau locația și multe alte informații legate de utilizatorii interesați de business-ul tău, pot transforma un cititor ocazional într-un client fidel datorită

Cum să îți îmbunătățești relația cu clienții?
A avea o abordare solidă și pe termen lung pentru a urmări și îmbunătăți relațiile cu clienții este cheia succesului pentru orice afacere. Clienții vor alege să plătească mai mult și vor fi mai loiali dacă simt că companiei tale îi pasă cu adevărat de ei. Dar cum vă creați și gestionați strategia de asistență

Trendurile SEO pe care nu le poți rata în 2021
În 2021, mai mult ca până acum, tehnicile de SEO trebuie sa țină cont de evoluția tehnologiei și a tendințelor modurilor de căutare. Inteligența artificială devine un factor tot mai important în ecuația complexă SERP. În același timp zona de video devine din ce în ce mai accesată de consumatori.
În acest context este esențial sa abordăm o strategie SEO multicanal pentru a ne asigura că ajungem acolo unde se află clienții noștri.