Articole FireWeb

Împărtășim din experiența și gândurile noastre.

Social Media
Iulia

6 sfaturi pentru a obține mai mulți urmăritori pe Instagram

Având peste 1 miliard de utilizatori lunari, un algoritm extrem de avansat și o multitudine de oportunități pentru promovare și creare de conținut original, Instagram este locul ideal pentru a vă dezvolta prezența online și a vă crește numărul de urmăritori și clienți interesați de produsul/serviciul vostru. În acest articol discutăm 6 modalități pentru a ajunge la

Citește articolul
Social Media
Iulia

De ce ar trebui să iei în considerare YouTube Marketing?

Atunci când ne gândim la YouTube, primele lucruri care ne trec prin minte sunt fie o rețea de socializare, fie o platformă video online; un site pe care îl vizităm atunci când vrem să ascultăm muzică, să învățăm ceva nou sau să urmărim videoclipuri despre subiectele care ne pasionează. Însă de multe ori trecem cu

Citește articolul
Marketing
Iulia

Ce este o analiză SWOT?

O analiză SWOT se referă la strategia de marketing utilizată pentru a evalua poziția unei afaceri în cadrul nișei în care activează.  SWOT (strengths, weaknesses, opportunities și threats) sau puncte tari, puncte slabe, oportunități și amenințări examinează factorii interni și externi și potențialul unei companii în vederea dezvoltării unui plan strategic pentru îndeplinirea unor țelurilor

Citește articolul
Marketing
Iulia

De ce afacerea ta are nevoie de un USP (Unique Selling Point)?

Ce este mai exact un USP (Unique Selling Point)? USP sau Unique Selling Point se referă la Punctul Unic de Vânzare, sau abordarea originală din spatele afacerii tale care te diferențiază de competiție și te ajută să ieși în evidență în nișa ta. Un USP inedit și bine definit poate fi cheia afacerii tale, motivul

Citește articolul
Social Media
Iulia

Te poate ajuta un cont pe LinkedIn să îți crești afacerea?

LinkedIn este cea mai mare platformă profesională de networking din lume, oferind o mulțime de resurse utile pentru persoanele și companiile care doresc să își extindă rețeaua de contacte și să păstreze legătura cu colegii, clienții sau asociații de la locul de muncă. În acest articol vom discuta avantajele creării unui cont pe LinkedIn pentru

Citește articolul
Marketing
Iulia

Ce trebuie să știi înainte să începi să practici Email Marketing?

Ce este Email Marketing? Email Marketing este o ramură a marketingului digital care se focusează pe crearea și trimiterea de emailuri pentru a promova produsele sau serviciile unei companii. Există o multitudine de beneficii pe care Email Marketing le poate aduce strategiei tale de marketing precum creșterea vizibilității afacerii tale online și crearea și menținerea

Citește articolul
Marketing
Iulia

5 motive pentru care trebuie să îți faci un cont pe Google My Business

Ce este Google My Business? Google My Business este un tool gratuit pe care companiile îl pot utiliza pentru a-și lista afacerea pe Google. Crearea unui cont pe GMB permite unei companii să își crească numărul de căutări organice locale, să primească recenzii pozitive, să își îmbunătățească performanța SEO și multe alte beneficii pe care

Citește articolul
Ce sunt căutările zero-click
SEO
Iulia

Ce înseamnă căutările zero-click pentru site-ul tău?

O căutare zero-click reprezintă răspunsul la întrebarea unui utilizator aflată în partea de sus a paginii cu rezultatele motorului de căutare (SERP-Search Engine Results Page). Astfel, nu vei mai avea nevoie de alte informații care ar putea fi obținute accesând link-ul respectiv. Acestea sunt ideale pentru întrebări simple care necesită un răspuns scurt și punctual.

Citește articolul