Articole FireWeb
Împărtășim din experiența și gândurile noastre.

Cum cerem returnarea contravalorii clicurilor invalide de la Google
Am observat că mulți din cei care iși fac reclamă cu Google Ads, chiar și cu bugete de peste 10000 de euro pe lună, nu știu că Google permite advertiserilor care folosesc Google Ads să solicite returnarea contravalorii clickurilor invalide. Dacă aveți bugete de minim 500 de euro pe lună, părerea noastră este că merită

Ce este frauda prin click sau click-urile invalide și cum ne putem proteja?
Dacă utilizați publicitate cu plata pe clic sau plătiți prin afișări de anunțuri, v-ați întrebat vreodată câte dintre aceste clicuri sunt văzute de oameni reali? Poate ați auzit de frauda prin clic și sunteți curios: ce este frauda prin clic și cum funcționează? Marketingul digital și, în special, anunțurile cu plata pe clic, au devenit

5 soluții verificate pentru creșterea conversiilor magazinelor online
În comerțul electronic, concurența este acerbă și pentru a avea succes trebuie să folosim tehnologia. Tehnologia poate lucra pentru noi într-o varietate de moduri, de la automatizarea proceselor până la analiza datelor despre clienți. Prin utilizarea celor mai noi tehnologii, putem obține un avantaj competitiv și ne putem crește șansele de a învinge concurența. De

Ce este Releva, softul bazat pe Inteligența Artificială care crește vânzările magazinelor online?
Ce este de fapt acest software denumit Releva și cum poate el ajuta magazinele online să iși crească vânzările în mod susținut ? Astea ne-am întrebat și noi la FireWeb la finalul anului 2021 când a făcut prima data cunoștință cu această soluție care se lauda ca face prea multe lucruri tari ca să fie

Protejați-vă bugetul Google Ads împotriva fraudei și a boților: Sfaturi și strategii de protecție
Furnizarea de publicitate online cu ajutorul Google Ads poate fi un proces costisitor și, dacă nu sunteți atent, puteți fi victima fraudei și a atacurilor automate. Din fericire, există măsuri specifice pe care le puteți lua ca să vă protejați bugetul Google Ads. În acest articol, vă vom ajuta să înțelegeți cum poate fi prevenită

Cum obținem recenzii reale de la clienți care au făcut achiziții verificate?
Recenziile clienților sunt importante pentru cumpărătorii online. Acestea îi pot ajuta să decidă dacă să cumpere sau nu un produs, oferind detalii despre calitatea, performanța și valoarea acestuia. În acest articol, vom analiza cum puteți determina clienții dvs. să lase recenzii pozitive după ce au cumpărat de la dvs. Știm cu toții că recenziile clienților

Ce presupune mentenanța WordPress și Woocommerce?
A avea un site web este o modalitate excelentă de a vă comercializa afacerea online, dar nu este neapărat ușor. Dacă doriți să vă păstrați site-ul în funcțiune, trebuie să investiți timp și efort pentru a-l menține actualizat și securizat. Întreținerea este o sarcină continuă pe care fiecare proprietar de site web trebuie să o

A fost lansată versiunea WooCommerce 6.9; stocarea de înaltă performanță a comenzilor (HPOS) este vizată pentru versiunea 7.1
HPOS (High-Performance Order Storage) va fi strict acceptat atunci când este introdus în nucleul WooCommerce, deoarece alte ecosisteme de extensii lucrează pentru a-și face pluginurile compatibile. Pe măsură ce mai multe produse WooCommerce adoptă HPOS, nucleul îl va putea activa în mod implicit. Fabian prezice că HPOS ar putea deveni experiența implicită pentru magazine începând

6 platforme de comerț electronic pe care trebuie să le cunoști
Aveți un produs grozav și o idee de afaceri solidă. Acum tot ce trebuie să faceți este să vă lansați magazinul online și să așteptați să vină clienții. Crearea unui site de comerț electronic și lansarea acestuia reprezintă doar începutul călătoriei dvs. spre stabilirea unui canal de vânzări digitale eficient. Cu toate acestea, cu atât