Articole FireWeb

Împărtășim din experiența și gândurile noastre.

Studii de caz
fireweb

Cum obținem recenzii reale de la clienți care au făcut achiziții verificate?

Recenziile clienților sunt importante pentru cumpărătorii online. Acestea îi pot ajuta să decidă dacă să cumpere sau nu un produs, oferind detalii despre calitatea, performanța și valoarea acestuia. În acest articol, vom analiza cum puteți determina clienții dvs. să lase recenzii pozitive după ce au cumpărat de la dvs. Știm cu toții că recenziile clienților

Citește articolul
Fără categorie
Iulia

Ce presupune mentenanța WordPress și Woocommerce?

A avea un site web este o modalitate excelentă de a vă comercializa afacerea online, dar nu este neapărat ușor. Dacă doriți să vă păstrați site-ul în funcțiune, trebuie să investiți timp și efort pentru a-l menține actualizat și securizat. Întreținerea este o sarcină continuă pe care fiecare proprietar de site web trebuie să o

Citește articolul
Versiunea WooCommerce 6.9
Fără categorie
Iulia

A fost lansată versiunea WooCommerce 6.9; stocarea de înaltă performanță a comenzilor (HPOS) este vizată pentru versiunea 7.1

HPOS (High-Performance Order Storage) va fi strict acceptat atunci când este introdus în nucleul WooCommerce, deoarece alte ecosisteme de extensii lucrează pentru a-și face pluginurile compatibile. Pe măsură ce mai multe produse WooCommerce adoptă HPOS, nucleul îl va putea activa în mod implicit. Fabian prezice că HPOS ar putea deveni experiența implicită pentru magazine începând

Citește articolul
Fără categorie
Iulia

6 platforme de comerț electronic pe care trebuie să le cunoști

Aveți un produs grozav și o idee de afaceri solidă. Acum tot ce trebuie să faceți este să vă lansați magazinul online și să așteptați să vină clienții. Crearea unui site de comerț electronic și lansarea acestuia reprezintă doar începutul călătoriei dvs. spre stabilirea unui canal de vânzări digitale eficient. Cu toate acestea, cu atât

Citește articolul
Fără categorie
Iulia

WooCommerce sau Shopify? Alege platforma potrivită pentru magazinul tău online!

Nu a existat niciodată un moment mai bun pentru a lansa un magazin online. Cu toate acestea, alegerea celei mai bune platforme de ecommerce dintre WooCommerce și Shopify nu este întotdeauna simplă. De aceea, am creat acest ghid WooCommerce vs Shopify pentru a compara aceste două platforme populare de ecommerce. Cum abordează Shopify ecommerce? Fondată în 2006, Shopify este

Citește articolul
Fără categorie
Iulia

6 sfaturi pentru a-ți proteja site-ul împotriva unui atac cibernetic

Pentru majoritatea dintre noi, site-ul afacerii noastre este modalitatea principală de comunicare cu clienții. De aceea este esențial să avem un site web securizat, care inspiră clienților încrederea necesară pentru a face tranzacții cu afacerea noastră online. Citiți în continuare articolul pentru a afla care sunt cele 6 metode pe care să le puneți în aplicare

Citește articolul
Fără categorie
Iulia

5 principii de design care îți vor scoate în evidență site-ul web

Site-ul afacerii voastre este de multe ori primul contact pe care clienții îl au cu serviciile pe care le oferiți. Site-ul web transmite identitatea mărcii voastre, viziunea și poziția în industrie. Dacă aveți concurenți cu un produs similar, un site memorabil vă va crește semnificativ gradul de brand awareness față de cei din nișa voastră.

Citește articolul
Social Media
Iulia

De ce trebuie să practici social commerce?

Comerțul social sau social commerce se referă la utilizarea platformelor de social media pentru a promova și a vinde produse și servicii. Utilizatorii rețelelor de socializare pot descoperi diverse companii, produse și servicii, pot adăuga produse la listele de cumpărături digitale sau în cărucioarele lor și pot finaliza achiziția – totul fără a părăsi rețeaua

Citește articolul

Top 5 soluții de protecție împotriva fraudelor Google Ads

Nu mai aruncați banii pe clickuri care nu aduc conversii S0luțiile software-ul pentru protecția impotriva fraudei prin clic ajută la detectarea și protecția împotriva clicurilor frauduloase asociate cu publicitatea PPC (plată-pe-clic). Companiile, agențiile de publicitate și magazinele online folosesc aceste instrumente pentru a detecta clicurile  manuale sau automate care au ca scop să consume bugetele

Citește articolul