fbpx

6 platforme de comerț electronic pe care trebuie să le cunoști

Cuprins Articol
    Add a header to begin generating the table of contents

    Aveți un produs grozav și o idee de afaceri solidă. Acum tot ce trebuie să faceți este să vă lansați magazinul online și să așteptați să vină clienții. Crearea unui site de comerț electronic și lansarea acestuia reprezintă doar începutul călătoriei dvs. spre stabilirea unui canal de vânzări digitale eficient.

    Cu toate acestea, cu atât de multe platforme de comerț electronic disponibile, poate fi o provocare să o identificați pe cea potrivită care să răspundă nevoilor afacerii dvs. În această postare pe blog, vă vom prezenta 6 platforme de comerț electronic care ar putea fi foarte potrivite pentru afacerea dvs. dacă doriți să vindeți produse online, precum și să vă stabiliți o prezență online ca angrosist.

    Ce este o platformă de comerț electronic?

    O platformă de comerț electronic este un software sau un site web prin care cumpărătorii pot achiziționa online produsele dumneavoastră. Platformele de comerț electronic au de obicei instrumente încorporate care vă ajută să vă gestionați inventarul de produse, să creați imaginea de marcă a magazinului și să gestionați comenzile și plățile clienților.

    Atunci când vindeți pe o platformă de comerț electronic, sunteți responsabil pentru gestionarea inventarului și a serviciului pentru clienți, dar puteți externaliza alte părți ale afacerii dumneavoastră, inclusiv marketingul și expedierea.

    1. Shopify

    Cea mai populară platformă de ecommerce din lume, Shopify este complet personalizabilă în funcție de nevoile dumneavoastră de branding. Puteți folosi Shopify pentru a vinde produse prin intermediul site-ului dvs. web sau al magazinului dvs. din social media.

    Shopify este excelent pentru începători, deoarece are o serie de caracteristici care facilitează configurarea magazinului dvs. de comerț electronic și procesarea plăților.

    Caracteristici cheie: Interfața prietenoasă a Shopify și gama largă de șabloane facilitează chiar și pentru antreprenorii începători crearea unui magazin online și începerea vânzării de produse. De asemenea, dispune de produse încorporate, cum ar fi un tablou de bord de urmărire a vânzărilor și instrumente de marketing care vă pot ajuta să vă dezvoltați afacerea. Gama largă de aplicații și add-on-uri Shopify vă poate ajuta să adăugați funcționalitate magazinului dvs. și să economisiți timp.

    2. BigCommerce

    Cu peste 8 milioane de site-uri web la nivel global, BigCommerce este una dintre platformele de comerț electronic de top pentru vânzătorii de volum mare. Are o serie de caracteristici care vă pot ajuta să înființați și să gestionați mai multe magazine online.

    Gestionată de o echipă de experți în ecommerce, această platformă se adresează marilor comercianți cu amănuntul, mărcilor și distribuitorilor. Caracteristici cheie: Dacă vindeți produse de volum mare și aveți nevoie de o platformă de ecommerce scalabilă care poate gestiona mai multe canale de vânzare, BigCommerce este o opțiune excelentă pentru dumneavoastră.

    Funcțiile integrate de automatizare și colaborare ale BigCommerce vă pot ajuta să gestionați mai multe magazine în mod eficient. De asemenea, vă puteți integra sistemul cu o serie de parteneri pentru a le oferi clienților dvs. o experiență de cumpărături fără întreruperi.

    3. WooCommerce

    Dacă sunteți în căutarea unei soluții de comerț electronic extrem de flexibile, ar trebui să luați în considerare utilizarea WooCommerce. Îl puteți folosi pentru a crea un magazin online, precum și o piață unde vă puteți vinde produsele prin intermediul altor vânzători. Caracteristici cheie:: Dacă doriți să vindeți o mare varietate de produse, puteți crea o piață online pe WooCommerce.

    Acest lucru vă permite să vă extindeți raza de acțiune a afacerii dvs. și să vindeți produse prin mai multe canale. De asemenea, puteți utiliza funcția integrată de integrare a plăților și a expedierii pentru a procesa comenzi și plăți online prin intermediul site-ului dvs. web. WooCommerce este o platformă de comerț electronic open-source care poate fi utilizată gratuit.

    4. Amazon

    Dacă ați început deja să vindeți pe Amazon, este logic să folosiți Seller Platform a companiei pentru a vă vinde produsele printr-un alt canal. Portalul pentru vânzători al Amazon este o platformă de comerț electronic excelentă pentru vânzătorii care au experiență în vânzarea pe Amazon. Portalul pentru vânzători Amazon are o serie de caracteristici care vă pot ajuta să vă dezvoltați afacerea de comerț electronic. Îl puteți utiliza pentru a vă lista și gestiona inventarul, pentru a urmări vânzările și recenziile clienților și pentru a vă gestiona comenzile.

    Caracteristici cheie: Amazon Seller Portal vă permite să vă vindeți produsele atât pe Amazon, cât și pe site-ul dumneavoastră. De asemenea, îl puteți utiliza pentru a vă gestiona inventarul și îndeplinirea dintr-un singur loc, ceea ce este excelent dacă aveți un inventar de mii de produse. Amazon Seller Portal vă poate ajuta să urmăriți performanța magazinului dvs. online și să luați decizii de afaceri bazate pe date.

    5. Google Shopping

    Platforma este o platformă de comerț electronic concepută special pentru comercianții cu amănuntul care doresc să își vândă produsele pe Google Shopping. Are o serie de caracteristici care vă pot ajuta să vă automatizați procesul de creare a fluxului de produse și a listărilor. Caracteristici cheie: Dacă doriți să vă vindeți produsele pe Google Shopping, puteți utiliza Platforma pentru a crea rapid liste de produse.

    De asemenea, puteți automatiza procesul de alimentare prin conectarea magazinului dvs. online la Google Merchandising API. Instrumentele integrate de raportare și analiză ale Platforma vă pot ajuta să urmăriți performanța listărilor de produse și să luați decizii de afaceri bazate pe date.

    6. Alibaba

    Platforma de comerț electronic Alibaba vă ajută să vă creați un cont de vânzător și să începeți să vă vindeți produsele pe Alibaba. O puteți utiliza pentru a accesa potențialii clienți chinezi ai Alibaba și pentru a vinde prin intermediul site-ului său web și al aplicației mobile. Caracteristici cheie: Dacă doriți să vă vindeți produsul în China, puteți utiliza Alibaba pentru a crea un cont de vânzător și a începe să vindeți pe piața sa online.

    De asemenea, puteți utiliza platforma de comerț electronic a Alibaba pentru a accesa celelalte platforme business-to-business (B2B) ale acesteia, inclusiv Taobao Business-to-Business (B2B) și Aliexpress Business-to-Business (B2B). Platforma de comerț electronic B2B a Alibaba vă poate ajuta să ajungeți la potențiali cumpărători și furnizori chinezi.

    Concluzie

    Vânzarea produselor dvs. online este o modalitate excelentă de a vă extinde afacerea și de a ajunge la un public mai larg. Cu toate acestea, pentru a atrage clienți, aveți nevoie de un magazin de comerț electronic eficient. Aici intră în joc platformele de comerț electronic.

    Cu o gamă largă de platforme de comerț electronic disponibile, poate fi o provocare să identificați cea potrivită care să răspundă nevoilor afacerii dvs. Sperăm că această postare pe blog v-a ajutat să identificați platforma de ecommerce potrivită pentru afacerea dvs.