fbpx

Marketing

7 motive pentru a alege WooCommerce

Folosit în aproximativ 2,3 milioane de magazine de ecommerce din întreaga lume, WooCommerce facilitează crearea și gestionarea unui magazin online, cu o multitudine de caracteristici vitale, cum ar fi gestionarea inventarului și a taxelor, plățile securizate și integrarea livrării produselor. În acest articol vom discuta 7 motive pentru care WooCommerce este o alegere excelentă atunci când vine […]

7 motive pentru a alege WooCommerce Citește »

Obiectivele SMART – ce sunt și de ce avem nevoie de ele?

Dacă aveți o afacere, este de la sine înțeles că doriți să aveți succes. Dar care este definiția succesului ? Pentru a decide asta, trebuie să-ți stabilești obiective. Dar nu orice obiective. Ai nevoie de obiective SMART! Realizarea obiectivelor SMART este o metodă eficientă pentru a vă clarifica motivațiile, pentru a stabili o direcție clară pentru membrii echipei și pentru a

Obiectivele SMART – ce sunt și de ce avem nevoie de ele? Citește »

8 pași pentru un plan de marketing care aduce rezultate peste așteptări

Un plan solid de marketing este indispensabil atunci când vine vorba de setarea unor obiective pentru compania voastră, având ca scop primar creșterea afacerii voastre. Fără un plan bine pus la punct, lucrurile pot deveni dezorganizate, și este aproape imposibil să prevedeți obstacolele, nevoile și bugetul de care veți avea nevoie pe parcursul unui an.

8 pași pentru un plan de marketing care aduce rezultate peste așteptări Citește »

Ce greșeli poți să faci atunci când practici digital marketing și cum să le eviți?

În era internetului, promovarea afacerii tale, a mărcii și a produsului sau serviciului tău nu poate prospera fără marketingul digital. În acest articol discutăm cele mai întâlnite greșeli din digital marketing, și cum le puteți evita pentru ca tot efortul vostru să nu fie în zadar. 1. Nu aveți un blog Amintiți-vă că nu încercați

Ce greșeli poți să faci atunci când practici digital marketing și cum să le eviți? Citește »

Cum vor influența Realitatea Augmentată și Virtuală marketingul digital?

Atunci când realitatea virtuală (VR) și realitatea augmentată (AR) au apărut pentru prima dată, atât consumatorii cât și companiile, au fost încântați de toate posibilitățile pe care aceste tehnologii le pot oferi. Există o oarecare suprapunere între AR și VR. Ambele sunt „virtuale” însă tehnologiile sunt diferite, precum și modalitățile în care acestea pot fi folosite

Cum vor influența Realitatea Augmentată și Virtuală marketingul digital? Citește »

Ce este o analiză SWOT?

O analiză SWOT se referă la strategia de marketing utilizată pentru a evalua poziția unei afaceri în cadrul nișei în care activează.  SWOT (strengths, weaknesses, opportunities și threats) sau puncte tari, puncte slabe, oportunități și amenințări examinează factorii interni și externi și potențialul unei companii în vederea dezvoltării unui plan strategic pentru îndeplinirea unor țelurilor

Ce este o analiză SWOT? Citește »

De ce afacerea ta are nevoie de un USP (Unique Selling Point)?

Ce este mai exact un USP (Unique Selling Point)? USP sau Unique Selling Point se referă la Punctul Unic de Vânzare, sau abordarea originală din spatele afacerii tale care te diferențiază de competiție și te ajută să ieși în evidență în nișa ta. Un USP inedit și bine definit poate fi cheia afacerii tale, motivul

De ce afacerea ta are nevoie de un USP (Unique Selling Point)? Citește »

Ce trebuie să știi înainte să începi să practici Email Marketing?

Ce este Email Marketing? Email Marketing este o ramură a marketingului digital care se focusează pe crearea și trimiterea de emailuri pentru a promova produsele sau serviciile unei companii. Există o multitudine de beneficii pe care Email Marketing le poate aduce strategiei tale de marketing precum creșterea vizibilității afacerii tale online și crearea și menținerea

Ce trebuie să știi înainte să începi să practici Email Marketing? Citește »

5 motive pentru care trebuie să îți faci un cont pe Google My Business

Ce este Google My Business? Google My Business este un tool gratuit pe care companiile îl pot utiliza pentru a-și lista afacerea pe Google. Crearea unui cont pe GMB permite unei companii să își crească numărul de căutări organice locale, să primească recenzii pozitive, să își îmbunătățească performanța SEO și multe alte beneficii pe care

5 motive pentru care trebuie să îți faci un cont pe Google My Business Citește »

influencer marketing

Ce este Influencer Marketing și de ce contează?

Influencer Marketing este o formă de marketing practicată pe rețelele de social media. Companiile colaborează cu creatorii care au urmăritori loiali pentru a promova sau recomanda un produs sub forma unei postări sponsorizate. Un influencer este o persoană care are puterea de a influența deciziile de cumpărare ale altora datorită relației pe care o are

Ce este Influencer Marketing și de ce contează? Citește »