Ce greșeli poți să faci atunci când practici digital marketing și cum să le eviți?

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

În era internetului, promovarea afacerii tale, a mărcii și a produsului sau serviciului tău nu poate prospera fără marketingul digital.

În acest articol discutăm cele mai întâlnite greșeli din digital marketing, și cum le puteți evita pentru ca tot efortul vostru să nu fie în zadar.

1. Nu aveți un blog

Amintiți-vă că nu încercați să vă promovați site-ul strict ca afacere, ci și ca o companie de încredere în nișa voastră. Publicarea unui conținut pe blog care este educativ și accesibil poate reprezenta motivul pentru care un client va alege să facă o achiziție pe site-ul vostru și nu al competiției. În plus, fiecare postare de blog reprezintă o altă pagină indexată pentru site-ul vostru, iar cu cât aveți mai multe pagini indexate, cu atât site-ul vostru va apărea mai mult în rezultatele căutării Google.

Nu este de ajuns doar să publicați articole sau conținut pe blog, este important și ca acesta să fie interactiv.

Puneți întrebări în secțiunea de comentarii pentru a obține răspunsuri de la cititori.

De asemenea, adăugați postări de la invitați (guest post) sau interviuri cu cercetători sau profesioniști de succes din domeniul vostru.

2. Nu cercetați îndeajuns cuvintele cheie

Potențialii clienți trebuie să vă poată găsi afacerea online, așa că este esențial să vă concentrați pe SEO. Identificați cuvintele cheie care sunt cele mai relevante, au un volum mare de căutare și sunt relativ ușor de clasificat.

Apoi, monitorizați locul în care vă clasificați pentru fiecare cuvânt cheie, cât de mult trafic obțineți de la fiecare keyword și dacă vizitatorii care ajung pe site-ul vostru datorita unui cuvânt cheie se transformă în clienți.

Tot ce trebuie să știți despre cele mai mari trenduri SEO din anul 2021, se află în acest articol!

👉Apăsați aici pentru a accesa oferta noastră variată de servicii.👈

3. Vă concentrați pe un public prea general

Cheltuirea bugetului de marketing pentru a ajunge la cât mai mulți oameni nu este o utilizare înțeleaptă a banilor tăi.

Identificați un demografic clar definit, care în timp, se va putea transforma într-o bază de clienți fidelă brandului vostru. Faceți cercetări detaliate pentru a afla care este publicul vostru țintă și cum puteți să ajungeți la el într-un mod eficient.

4. Relațiile cu clienții lasă mult de dorit

A avea o abordare solidă și pe termen lung pentru a urmări și îmbunătăți relațiile cu clienții este cheia succesului pentru orice afacere.

Clienții vor alege să plătească mai mult și vor fi mai loiali dacă simt că afacerii tale îi pasă cu adevărat de ei.

Un utilizator care cumpără pentru prima data un produs/serviciu oferit de o companie, își asumă un risc atunci când se decide să devină client. Este vital să aveți un serviciu bun pentru clienți pentru a reduce acest risc, deoarece:

70% din clienți vor continua să facă afaceri cu o companie dacă problemele lor au fost rezolvate

5. Nu utilizați dovada socială (social proof)

Utilizatorii care nu sunt siguri dacă vor face o achiziție pe site-ul vostru s-ar putea sa caute recenziile, pozele și testimonialele altor clienți pentru a lua o decizie. Experiența pozitivă a clienților actuali care sunt mulțumiți de compania voastră îi poate convinge pe utilizatorii indeciși să vă aleagă business-ul, ceea ce înseamnă mai multe conversii.

6. Lipsa unei strategii clare & complexe

Fără un plan și o viziune, nu există obiective de urmărit sau metode susținute de cercetare. Acest lucru poate fi adesea o pierdere de timp, bani și resurse. Începeți să vă creați strategia de marketing prin definirea publicului țintă, stabilirea obiectivelor, și încercați să înțelegeți de ce aveți nevoie pentru a le atinge și pentru a urmări progresul vostru.

Puterea marketingului digital

Afacerea voastră are nevoie de o multitudine de instrumente și strategii de marketing adecvate pentru a prospera. Marketingul digital vă poate oferi oportunități infinite de învățare și dezvoltare.