Ce este faza de învățare Facebook Ads și de ce contează?

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Cum funcționează faza de învățare Facebook Ads?

Când creați un set de reclame și selectați un obiectiv, Facebook vă va optimiza campania pentru acel obiectiv.

De exemplu, dacă selectați obiectivul de trafic, Facebook va difuza reclamele persoanelor din grupul țintă care au cea mai mare probabilitate de a da click pe acea reclamă.

Pentru a face acest lucru în mod eficient, Facebook trebuie să experimenteze și să arate reclamele diferitelor tipuri de persoane din publicul țintă. 

Ce este faza de învățare Facebook Ads

Cât durează faza de învățare?

Faza de învățare Facebook se termină de obicei când ai generat 50 de evenimente de optimizare.

50 de evenimente de optimizare pentru o campanie publicitară de clienți potențiali ar fi 50 de clienți potențiali. În timp ce 50 de evenimente pentru o campanie de conversii ar fi 50 de conversii.

Este important să rețineți că, dacă optimizați pentru conversii, cele 50 de conversii vor trebui să aibă loc în fereastra de conversie .

O fereastră de conversie de 7 zile înseamnă că trebuie să generați cel puțin 50 de conversii pe săptămână astfel încât campaniile voastre să fie optimizate corespunzător.

Dacă desfășurați o campanie de conversii și generați mai puțin de 50 de conversii pe săptămână, vă recomandăm să utilizați un alt obiectiv, cum ar fi traficul.

Facebook nu va înceta să colecteze date și să vă optimizeze seturile de anunțuri după terminarea fazei de învățare.

Cu cât seturile voastre de anunțuri sunt mai active și cu cât generați mai multe evenimente de optimizare, cu atât va fi mai ușor pentru Facebook să vă optimizeze campaniile. Acest lucru ar trebui să conducă la un cost redus pe eveniment de optimizare și la rezultate mai stabile.

De ce contează faza de învățare?

Faza de învățare este crucială pentru a genera în mod constant rezultate excelente din campaniile tale de reclame pe Facebook.

Procesul de optimizare al Facebook poate face o mare diferență în ceea ce privește costul pe eveniment de optimizare, dar poate dura timp.

Este foarte important să nu faceți ajustări majore la seturile de anunțuri în timpul fazei de învățare. Dacă procedați astfel, puteți reseta faza de învățare înainte de a avea șansa de a genera date semnificative.

În timpul fazei de învățare, campaniile de anunțuri pe Facebook vor fi cel mai puțin eficiente, iar rezultatele sunt susceptibile să fluctueze semnificativ. Dar cel mai bine este să reziști tentației de a chinui lucrurile până când faza de învățare a fost finalizată.

Unul dintre sfaturile noastre pentru publicitate pe Facebook este să nu renunți prea devreme la reclamele tale Facebook. Acest lucru este valabil mai ales atunci când seturile de anunțuri trec prin faza de învățare..

👉 Apăsați aici pentru a accesa oferta noastră variată de servicii 👈

Când repornim faza de învățare?

Nu veți declanșa repornirea fazei de învățare de fiecare dată când faceți o ajustare la setul de anunțuri sau la anunțurile din acesta.

Dar în majoritatea cazurilor, editările, și în special cele semnificative, vor reporni faza de învățare.

Următoarele ajustări ar putea reporni faza de învățare:

  • Orice modificare la targeting
  • Orice modificare a reclamei
  • Întreruperea setului de anunțuri pentru 7 zile sau mai mult
  • Orice modificare a evenimentului de optimizare
  • Adăugarea unui nou anunț la setul de anunțuri

Asigurați-vă că faceți acest lucru o dată, apoi așteptați până când faza de învățare a fost finalizată din nou înainte de a evalua performanța.

Ce este Learning Limited?

Facebook a introdus recent avertismentul „învățare limitată” și este posibil să vedeți ceva de genul acesta în contul vostru publicitar.

Dacă vedeți că învățarea este limitată în contul publicitar, cel mai probabil Facebook va da următorul motiv. Este cel mai probabil să vedeți învățarea limitată atunci când lucrați cu un buget relativ mic sau vizați un public restrâns.

Cu toate acestea, nu presupuneți că campaniile publicitare Facebook nu pot funcționa cu succes atunci când vedeți avertismentul limitat de învățare.

Sfatul meu este să ignorați avertismentul limitat de învățare dacă obțineți rezultate excelente.

Dacă nu sunteți, atunci poate doriți să încercați să faceți unele dintre ajustările recomandate campaniilor publicitare Facebook pentru a vedea dacă acest lucru va elimina avertismentul limitat de învățare și, mai important, vă va îmbunătăți rezultatele.

Concluzie

Faza de învățare a reclamelor Facebook este într-adevăr o parte importantă a procesului de optimizare a setului de anunțuri Facebook. De obicei, durează până la generarea a 50 de evenimente de optimizare și este resetat atunci când se fac modificări semnificative la un set de anunțuri sau la anunțurile din acesta.

Dacă nu generați suficiente evenimente de optimizare, este posibil să nu ieșiți din faza de învățare și veți vedea avertismentul de învățare limitată. În timpul fazei de învățare, este posibil să vedeți rezultate schimbătoare și fluctuante.

Care a fost experiența ta cu faza de învățare a Facebook?