
De ce folosim data-driven attribution pentru campaniile noastre dedicate ecommerce?
La FireWeb una din direcțiile noastre de business este implicarea in parteneriate cu firme care fac ecommerce. Noi avem o echipa care include atât programatori cu experiență, cat și specialiști în marketing digital. Prin parteneriatul cu FireWeb firmele reusesc sa isi crească substanțial vanzările online. In plus, prin automatizările pe care le implementăm reușesc să

7 motive pentru a alege WooCommerce
Folosit în aproximativ 2,3 milioane de magazine de ecommerce din întreaga lume, WooCommerce facilitează crearea și gestionarea unui magazin online, cu o multitudine de caracteristici vitale, cum ar fi gestionarea inventarului și a taxelor, plățile securizate și integrarea livrării produselor. În acest articol vom discuta 7 motive pentru care WooCommerce este o alegere excelentă atunci când vine

Obiectivele SMART – ce sunt și de ce avem nevoie de ele?
Dacă aveți o afacere, este de la sine înțeles că doriți să aveți succes. Dar care este definiția succesului ? Pentru a decide asta, trebuie să-ți stabilești obiective. Dar nu orice obiective. Ai nevoie de obiective SMART! Realizarea obiectivelor SMART este o metodă eficientă pentru a vă clarifica motivațiile, pentru a stabili o direcție clară pentru membrii echipei și pentru a

Ce este faza de învățare Facebook Ads și de ce contează?
Cum funcționează faza de învățare Facebook Ads? Când creați un set de reclame și selectați un obiectiv, Facebook vă va optimiza campania pentru acel obiectiv. De exemplu, dacă selectați obiectivul de trafic, Facebook va difuza reclamele persoanelor din grupul țintă care au cea mai mare probabilitate de a da click pe acea reclamă. Pentru a face acest

8 pași pentru un plan de marketing care aduce rezultate peste așteptări
Un plan solid de marketing este indispensabil atunci când vine vorba de setarea unor obiective pentru compania voastră, având ca scop primar creșterea afacerii voastre. Fără un plan bine pus la punct, lucrurile pot deveni dezorganizate, și este aproape imposibil să prevedeți obstacolele, nevoile și bugetul de care veți avea nevoie pe parcursul unui an.

Ce greșeli poți să faci atunci când practici digital marketing și cum să le eviți?
În era internetului, promovarea afacerii tale, a mărcii și a produsului sau serviciului tău nu poate prospera fără marketingul digital. În acest articol discutăm cele mai întâlnite greșeli din digital marketing, și cum le puteți evita pentru ca tot efortul vostru să nu fie în zadar. 1. Nu aveți un blog Amintiți-vă că nu încercați

Care este strategia ta de marketing pe Pinterest?
Pinterest are peste 250 de milioane de utilizatori, dintre care 90% spun că se uită la conținutul de pe platformă pentru a lua decizii de cumpărare. În acest articol veți afla cum marketingul pe Pinterest vă poate ajuta să vă dezvoltați afacerea, să obțineți noi clienți și să vă îmbunătățiți traficul pe site. Mai mult,

Cum vor influența Realitatea Augmentată și Virtuală marketingul digital?
Atunci când realitatea virtuală (VR) și realitatea augmentată (AR) au apărut pentru prima dată, atât consumatorii cât și companiile, au fost încântați de toate posibilitățile pe care aceste tehnologii le pot oferi. Există o oarecare suprapunere între AR și VR. Ambele sunt „virtuale” însă tehnologiile sunt diferite, precum și modalitățile în care acestea pot fi folosite

Cele mai importante trenduri de pe social media în 2022
Rețelele de socializare oferă o multitudine de beneficii, de la extinderea bazei de clienți până la îmbunătățirea reputației companiei tale. În acest articol discutăm despre trendurile care vor domina rețelele de socializare în 2022.