fbpx

Ecommerce

Digital Markets Act (Cookie Consent 2): Ce trebuie să știe proprietarii de site-uri și magazine online?

 Digital Markets Act (DMA) a fost publicat inițial în 1 Noiembrie 2022 și are termen limită de implementare 6 martie 2024. Ce este Digital Markets Act? Digital Markets Act (DMA) este un set de reglementări ale Uniunii Europene pentru a reglementa modul în care marile platforme online își folosesc serviciile pe piețele digitale europene. Publicat […]

Digital Markets Act (Cookie Consent 2): Ce trebuie să știe proprietarii de site-uri și magazine online? Citește »

3 tehnici de a reduce rata de coșuri abandonate

Coșurile abandonate reprezintă una dintre cele mai mari provocări pentru proprietarii de magazine online. O rată mare de abandon a coșurilor înseamnă oportunități pierdute de vânzare și clienți nesatisfăcuți. În acest articol, vom explora trei moduri eficiente prin care puteți recupera coșurile abandonate ale magazinului dumneavoastră online și crește rata de conversie. Rata medie de

3 tehnici de a reduce rata de coșuri abandonate Citește »

Ce este Releva, softul bazat pe Inteligența Artificială care crește vânzările magazinelor online?

Ce este de fapt acest software denumit Releva și cum poate el ajuta magazinele online să iși crească vânzările în mod susținut ? Astea ne-am întrebat și noi la FireWeb la finalul anului 2021 când a făcut prima data cunoștință cu această soluție care se lauda ca face prea multe lucruri tari ca să fie

Ce este Releva, softul bazat pe Inteligența Artificială care crește vânzările magazinelor online? Citește »

De ce folosim data-driven attribution pentru campaniile noastre dedicate ecommerce?

La FireWeb una din direcțiile noastre de business este implicarea in parteneriate cu firme care fac ecommerce. Noi avem o echipa care include atât programatori cu experiență, cat și specialiști în marketing digital. Prin parteneriatul cu FireWeb firmele reusesc sa isi crească substanțial vanzările online. In plus, prin automatizările pe care le implementăm reușesc să

De ce folosim data-driven attribution pentru campaniile noastre dedicate ecommerce? Citește »