fbpx

Reclame PPC

Cele mai frecvente 9 întrebări despre Google Consent Mod 2

1. Ce este Google Consent Mode v2? Google Consent Mode v2 este mecanismul actualizat de către Google care permite companiilor să ajusteze funcționalitatea etichetelor Google pe baza consimțământului utilizatorului pentru reclame și cookie-uri de analiză. Acest lucru asigură că urmărirea campaniilor publicitare are loc numai cu consimțământul utilizatorului, așa cum este semnalat prin Modul de […]

Cele mai frecvente 9 întrebări despre Google Consent Mod 2 Citește »

Sfaturi de la Experții în Marketing și Copywriting pentru Scrierea Mesajelor pe Bannerele Cookie

Într-o lume digitală unde confidențialitatea devine din ce în ce mai importantă, bannerele cookie sunt esențiale pentru orice website. Nu doar că asigură conformitatea legală, dar oferă și o primă impresie utilizatorilor tăi. Iată cum poți scrie mesaje pe bannerele cookie care să respecte reglementările și să îmbunătățească în același timp experiența utilizatorului, conform sfaturilor

Sfaturi de la Experții în Marketing și Copywriting pentru Scrierea Mesajelor pe Bannerele Cookie Citește »

Cum se instalează și se configurează pluginul WordPress CookieYes

CookieYes este un plugin GDPR, certificat de Google pentru Cookie Consent 2, care se asigură că site-ul dvs. respectă legile privind cookie-urile și vă scanează automat site-ul web pentru cookie-uri active și le adaugă la lista dvs. de cookie-uri. Informațiile din lista de cookie-uri vă ajută să generați cookie-uri și politici de confidențialitate pentru site-ul

Cum se instalează și se configurează pluginul WordPress CookieYes Citește »

Cum cerem returnarea contravalorii clicurilor invalide de la Google

Am observat că mulți din cei care iși fac reclamă cu Google Ads, chiar și cu bugete de peste 10000 de euro pe lună,  nu știu că Google permite advertiserilor  care folosesc Google Ads să solicite returnarea contravalorii clickurilor invalide.  Dacă aveți bugete de minim 500 de euro pe lună, părerea noastră este că merită

Cum cerem returnarea contravalorii clicurilor invalide de la Google Citește »