fbpx

De ce trebuie să practici social commerce?

Cuprins Articol
    Add a header to begin generating the table of contents

    Comerțul social sau social commerce se referă la utilizarea platformelor de social media pentru a promova și a vinde produse și servicii.

    Utilizatorii rețelelor de socializare pot descoperi diverse companii, produse și servicii, pot adăuga produse la listele de cumpărături digitale sau în cărucioarele lor și pot finaliza achiziția – totul fără a părăsi rețeaua de socializare respectivă.

    Ce este comerțul social sau social commerce?

    Comerțul social este procesul de vânzare a produselor direct pe rețelele de socializare.

    Cu ajutorul comerțului social, întreaga experiență de cumpărături – de la descoperirea și cercetarea produselor până la procesul de verificare – are loc chiar pe platforma de social media.

    Descoperă acum serviciile noastre de mentenanță si development!

    De ce ar trebui să încerci comerțul social?

    Găsiți un produs care v-a atras atenția, faceți click pe el și îl cumpărați. Simplu, nu? Magazinele de pe rețele sociale îndepărtează obstacolele care ar putea determina un client să renunțe la o achiziție.

    Fiecare click în plus este o oportunitate pentru un potențial client de a se răzgândi. Dacă trebuie să treacă de la anunțul produsului respectiv, la site-ul tău, să adauge produsul într-un coș, să completeze informațiile despre cardul de credit, șansele de a finaliza achiziția scad semnificativ.

    81% dintre cumpărători caută produse pe Instagram și Facebook. De ce să nu le oferi ceea ce caută?

    Care sunt cele mai bune platforme pentru comerțul social?

    Magazine Facebook

    Folosești contul de Business de pe Facebook pentru a împărtăși știri, a intra în legătură cu fanii și pentru a-ți arăta noul logo? De ce să nu o folosești pentru a-ți promova și vinde produsele? 

    Magazinele Facebook sunt customizabile. Alegeți ce colecții sau bunuri să prezentați și personalizați fonturile, imaginile și culorile pentru a se potrivi afacerii voastre sau importați un catalog existent de produse de pe site-ul vostru web.

    Magazinul de pe Facebook va fi accesibil pe pagina de Facebook, profilul Instagram, reclamele de cumpărături Instagram sau poveștile (stories) și postările de cumpărături.

    Mai mult, clienții vor avea opțiunea de a face o comandă direct în aplicație sau de a începe o conversație pe Messenger cu compania voastră. 

    Magazine Instagram

    60% dintre oameni descoperă produse noi pe Instagram. Produsele tale ar trebui să fie printre ele.

    Instagram Shop le permite utilizatorilor să cumpere produse prezentate în fotografiile și videoclipurile de oriunde în aplicație.

    Profilurile de afaceri pot crea o pagină de vitrină personalizabilă care acționează ca o colecție curată de produse de vânzare. Fiecare produs primește propria pagină de detalii, cu prețuri, media și o descriere detaliată.

    Etichetele de cumpărături Instagram permit companiilor să-și eticheteze produsele în poveștile sau postările lor. 

    Pentru a vă configura magazinul Instagram, trebuie doar să locuiți într-o regiune eligibilă și să aveți un cont Instagram Business conectat la o pagină de Facebook. De asemenea, trebuie să respectați politicile comerciale ale Instagram și acordul comercial.

    De asemenea, probabil merită remarcat faptul că magazinele Instagram pot vinde numai produse, nu servicii.

    Știai că realizăm magazine online WooCommerce? Click aici pentru mai multe detalii!

    Recenziile sunt esențiale

    93% dintre cumpărătorii online spun că o recenzie le influențează decizia de cumpărare

    Fie că este vorba de un e-mail automat de newsletter prin care se solicită o recenzie după ce un produs a fost livrat sau de organizarea unui concurs pentru a încuraja clienții anteriori să-și împărtășească experiența, colectarea dovezilor sociale (social proof) este vitală pentru crearea unei reputații pozitive online.

    Odată ce ați primit câteva recenzii pozitive, distribuiți-le pe feedurile sociale în moduri creative, fie că este vorba de postarea de conținut generat de utilizatori (UGC), găzduirea unui videoclip Live cu clienți mulțumiți sau pur și simplu crearea unui carusel de comentarii pozitive. 

    De ce este important comerțul social?

    Comerțul social permite afacerilor să facă vânzări direct pe rețelele sociale. Este o strategie de vânzări eficientă, deoarece înlătură obstacolele care ar putea determina un client să renunțe la finalizarea cu succes a unei achiziții. Mulți oameni descoperă produse care le plac în timp ce navighează rețelele sociale. Dacă încă nu practici social commerce, sperăm că am reușit să te convingem!