6 sfaturi pentru a obține mai mulți urmăritori pe Instagram

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Având peste 1 miliard de utilizatori lunari, un algoritm extrem de avansat și o multitudine de oportunități pentru promovare și creare de conținut original, Instagram este locul ideal pentru a vă dezvolta prezența online și a vă crește numărul de urmăritori și clienți interesați de produsul/serviciul vostru.

În acest articol discutăm 6 modalități pentru a ajunge la publicul vostru țintă și a obține mai mulți urmăritori pe Instagram.

1. Folosiți hashtaguri relevante

Obiectivul afacerii voastre este să interacționați cu urmăritorii existenți în mod regulat. Astfel, utilizarea unor hashtag-uri relevante obiectului vostru de activitate va facilita găsirea postărilor și a afacerii voastre de către persoanele care caută termeni specifici.

Dacă doriți să etichetați corect fotografiile, va trebui să găsiți și să utilizați cele mai relevante hashtag-uri. Asta înseamnă să efectuați cercetările adecvate pentru a vă asigura că utilizați hashtag-uri care nu numai că vă descriu brandul, dar sunt căutate și pe Instagram.

Pentru a găsi hashtag-uri relevante, va trebui să utilizați un instrument online gratuit, cum ar fi IconoSquare sau Webstagram.

Rețineți că Instagram permite maximum 30 de hashtag-uri într-o postare. În plus, hashtag-urile populare se vor schimba în timp, deci asigurați-vă că revizuiți cuvintele cheie frecvent, astfel încât să utilizați cei mai relevanți și populari termeni posibili.

2. Postați la momentul potrivit

Este important să analizăm ceea ce a funcționat și nu a funcționat în trecut. Vizitând secțiunea de Insights de pe Instagram, puteți obține o analiză detaliată a istoricului vostru de postare și engagement. Acest raport va evidenția, de asemenea, cele mai bune momente ale zilei și a săptămânii pentru a posta conținut.

Poate doriți să luați în considerare utilizarea unui instrument de planificare a postărilor pe rețelele de socializare pentru a vă publica automat conținutul atunci când publicul este cel mai activ.

3. Postări sponsorizate și recenzii

Dacă doriți cu adevărat să înțelegeți cum să obțineți mai mulți urmăritori pe Instagram, trebuie să profitați de influencer marketing și să vă expuneți afacerea unui public mai larg.

Una dintre cele mai bune modalități este de a utiliza Webstagram și de a căuta unele dintre cele mai relevante cuvinte cheie (hashtags). Când căutați cuvintele cheie, veți descoperi și cele mai importante conturi de Instagram care conțin acești termeni.

Dacă vindeți un produs unic și original, vă recomandăm să luați în considerare trimiterea produsului unui influencer din nișa voastră, pentru ca acesta să îl testeze și să creeze conținut. De obicei, cu cât prezentarea produsului este mai naturală și mai puțin publicitară, cu atât este mai mare rata de implicare (comentarii, like-uri, shares etc).

4. Folosiți etichete geografice

Pe lângă hashtag-uri, poți face postările și stories de pe Instagram să fie descoperite prin etichetarea locației tale – fie în orașul în care te afli, fie în locul în care a fost făcută fotografia sau videoclipul.

Locațiile nu numai că au propriul feed pe Instagram, ci și propria poveste și hashtaguri la care puteți contribui atunci când utilizați un sticker de locație.

Companiile locale pot beneficia foarte mult utilizând etichetele de locație, postând în mod regulat pe aceste fluxuri și, de asemenea, interacționând cu postări de la potențiali clienți care se află în apropiere.

5. Organizați-vă stories în Highlights

Ori de câte ori un potențial urmăritor ajunge pe profilul vostru de afaceri, aveți la dispoziție un interval scurt de timp pentru a-i convinge să vă urmărească.

O modalitate de a face acest lucru este folosind funcția Highlights de pe profilul vostru pentru a vă organiza stories de pe Instagram într-un mod care să comunice eficient care este obiectul de activitate al afacerii voastre.

Utilizați Highlights-urile pentru:

  • Organizarea stories pe teme
  • Explicarea produselor prin imagini și videoclipuri
  • Promovarea produselor utilizând linkuri (swipe up)

6. Postați conținut generat de utilizator (UGC)

Conținutul generat de utilizatori (UGC) este orice tip de conținut – cum ar fi videoclipuri, fotografii, recenzii, audio și multe altele – pe care îl obțineți de la urmăritori. Este un instrument esențial în arsenalul vostru de marketing pentru a obține mai mulți urmăritori pe Instagram. 

Potrivit cercetărilor, consumatorii sunt cu 56% mai predispuși să cumpere ceva după ce au văzut o fotografie a produsului distribuită de clienți. 

Când vine vorba de crearea de conținut generat de utilizatori pentru magazinul vostru online, începeți prin a cere clienților să împărtășească experiențele și imaginile lor preferate cu produsele voastre prin:

  • Crearea unui hashtag unde clienții pot posta imagini
  • Adăugarea unui call to action (CTA) în biografia voastră pe Instagram
  • Desfășurarea unui giveaway

Obiectivul UGC este de a prezenta o imagine autentică cu produsele voastre. Dacă unii clienți îți trimit fotografii de calitate inferioară, care însă evidențiază cele mai importante caracteristici ale produselor tale, nu te teme să le folosești și să le postezi.

Concluzie

În acest articol am discutat despre cele mai eficiente modalități de a utiliza Instagram pentru a vă crește numărul de urmăritori și rata de implicare, însă nu totul se rezumă la statistici. La fel ca pe orice rețea de socializare, cea mai de succes strategie este să fii autentic, să interacționezi cu urmăritorii și să postezi conținut de calitate, relevant nișei tale.