LinkedIn este cea mai mare platformă profesională de networking din lume, oferind o mulțime de resurse utile pentru persoanele și companiile care doresc să își extindă rețeaua de contacte și să păstreze legătura cu colegii, clienții sau asociații de la locul de muncă.
În acest articol vom discuta avantajele creării unui cont pe LinkedIn pentru afacerea ta.
LinkedIn reprezintă unealta perfectă pentru a crește nivelul de brand awareness al companiei tale, a recruta noi angajați și a crea relații de lungă durată cu alte companii sau membrii interesați de obiectul tău de activitate.
Câteva sfaturi utile pentru completarea profilului tău:
- Adăugă o fotografie de profil reprezentativă pentru afacerea ta
- Include o descriere scurtă și relevantă despre cine ești și care este obiectul de activitate al companiei tale
- Distribuie un conținut relevant nișei tale
- Include un call-to-action clar și simplu
- Răspunde la comentarii în timp util pentru a încuraja engagement-ul
Verifică periodic LinkedIn Analytics pentru a-ți îmbunătăți strategia de marketing și urmărește constant interacțiunile membrilor cu postările tale, ce le-a plăcut și cu ce secțiuni au interacționat cel mai mult.
Ce înseamnă marketingul pe LinkedIn?
Milioane de companii folosesc LinkedIn în fiecare zi pentru a-și dezvolta afacerea. Această platformă de social media vă expune afacerea la mii de posibile conexiuni pe care le puteți utiliza pentru a construi relații cu persoane fizice și alte companii în vederea promovării afacerii voastre.
LinkedIn nu se axează pe vânzarea sau comercializarea de produse sau servicii spre deosebire de alte platforme de social media. Publicitatea agresivă nu funcționează pe LinkedIn, de aceea aveți nevoie de un plan specific care să le ofere consumatorilor rezultatele dorite.
Puteți utiliza conexiunile și oportunitățile de networking pe care le oferă LinkedIn pentru a vă construi și promova brandul.
Utilizat corespunzător, LinkedIn este un instrument eficient de marketing care vă poate duce afacerea la nivelul următor.
De aceea, este vital să ai o strategie de marketing potrivită pentru o astfel de platformă. Deoarece rețeaua este formată dintr-un public total diferit, marketingul pe LinkedIn necesită o abordare mai aparte pentru a obține rezultatele dorite.
Business-urile care au o strategie inteligentă de marketing pe LinkedIn generează în medie cu 277% mai multe leads decât cele care practică doar marketing pe Facebook.