Folosit în aproximativ 2,3 milioane de magazine de ecommerce din întreaga lume, WooCommerce facilitează crearea și gestionarea unui magazin online, cu o multitudine de caracteristici vitale, cum ar fi gestionarea inventarului și a taxelor, plățile securizate și integrarea livrării produselor.
În acest articol vom discuta 7 motive pentru care WooCommerce este o alegere excelentă atunci când vine vorba de afacerea voastră online.
1. WooCommerce este modular
Pentru a înțelege cu adevărat ce este WooCommerce, trebuie să examinăm structura sa modulară. La fel ca WordPress, WooCommerce include o mulțime de caracteristici care pot fi extinse prin adăugarea de pluginuri. Retailerii care folosesc WooCommerce beneficiază de această modularitate fiindcă au acces la mii de pluginuri și teme WordPress, precum și la sute de extensii specifice ecommerce, create doar pentru WooCommerce.
Avantajul major al unui sistem modular este că ajută la cultivarea unei comunități de dezvoltatori care creează extensii pentru a adăuga funcționalități specifice WooCommerce și WordPress, ceva ce nu este posibil la alte aplicații de ecommerce.
Cu pluginurile potrivite, WooCommerce poate fi platforma de ecommerce open source perfectă pentru fiecare retailer. Aceste plugin-uri pot extinde funcționalitatea afacerii tale în ceea ce privește expedierea, plățile, și modul în care sunt gestionate produsele.
👉Apăsați aici pentru a accesa oferta noastră variată de servicii👈
2. WooCommerce și WordPress
WordPress este extrem de popular pentru că este atât de flexibil și funcțional. Milioane de companii aleg să folosească WordPress deoarece oferă cea mai bună bază pentru site-urile lor. Este rapid, sigur și ușor de utilizat. Compatibilitatea dintre temele tale WordPress existente și temele WooCommerce va asigura o integrare foarte ușoară.
WooCommerce preia toate avantajele WordPress și le utilizează pentru a construi o experiență de ecommerce excelentă atât pentru retaileri, cât și pentru clienții lor.
3. WooCommerce este extrem de versatil
WooCommerce este incredibil de flexibil. Dacă doriți să vindeți ceva, fie prin dropshipping WooCommerce, fie prin crearea de produse digitale, puteți face acest lucru cu WooCommerce, indiferent de produs, nișă sau domeniul vostru de activitate.
4. WooCommerce poate fi personalizat
Atât WooCommerce, cât și WordPress sunt open source, ceea ce înseamnă că retailerii sunt liberi să schimbe sau să adauge funcții de bază, să construiască noi extensii și să creeze teme personalizate. Pentru unele aplicații de ecommerce mai puțin populare, este dificil să găsești dezvoltatori capabili să facă această muncă. În plus, utilizarea pe scară largă și rețeaua de dezvoltatori face ca obținerea securității optime WooCommerce să fie mult mai ușoară.
5. WooCommerce include statistici utile
O altă modalitate de a aborda întrebarea „Cum funcționează WooCommerce?” este prin statistici. Acestea reprezintă un alt avantaj WooCommerce, deoarece cu cât știi mai multe despre clienții tăi și despre modul în care aceștia interacționează cu magazinul tău și cu produsele sale, cu atât mai bine.
De exemplu, puteți folosi datele de vânzări pentru a afla multe informații utile despre clienții voștri. Puteți chiar să învățați cum să creați profiluri de clienți pentru a vă crește vânzările. WooCommerce oferă un set extins de statistici afișate într-o interfață clară și intuitivă.
6. WooCommerce crește odată cu afacerea ta
S-ar putea să fiți la început acum. Dar în curând, magazinul vostru se va extinde și veți avea nevoie de o strategie de creștere ecommerce .
Atunci când alegeți o aplicație de ecommerce, este o idee bună să vă gândiți la viitorul afacerii.
Unul dintre avantajele WooCommerce este că suportă magazine online, indiferent de mărimea acestora. Se poate scala de la câteva produse la câteva mii și de la o mână de cumpărători pe zi la sute de cumpărători pe secundă. Pe măsură ce site-ul tău WooCommerce crește, la fel și funcționalitatea magazinului tău online.
7. WooCommerce oferă un management de conținut excelent
După cum v-ați putea aștepta de la o aplicație de ecommerce bazată pe cel mai popular sistem de management al conținutului (CMS) din lume, WooCommerce excelează în ceea ce privește conținutul. Aceasta este o veste bună, deoarece content marketing pentru ecommerce este cheia succesului când vine vorba de un magazin online.
Conținutul este o componentă importantă a marketingului de ecommerce, a optimizării vânzărilor și a optimizării motoarelor de căutare. Împreună, WordPress și WooCommerce oferă o varietate de opțiuni de gestionare a conținutului, inclusiv blogging, pagini de destinație (landing pages), marketing prin e-mail și descrieri de produse. Pluginurile SEO compatibile cu WooCommerce, cum ar fi Yoast, facilitează optimizarea conținutului pentru motoarele de căutare.
De ce să alegeți WooCommerce?
Pe scurt, pentru că WooCommerce oferă o soluție completă de ecommerce rapid, ușor de utilizat și care se poate adapta nevoilor afacerii tale de ecommerce.