Ce este de fapt acest software denumit Releva și cum poate el ajuta magazinele online să iși crească vânzările în mod susținut ?
Astea ne-am întrebat și noi la FireWeb la finalul anului 2021 când a făcut prima data cunoștință cu această soluție care se lauda ca face prea multe lucruri tari ca să fie adevărat.
Releva este o platformă de tip RevOps unică, care se bazează în primul rând pe Inteligența Artificială. Aceasta optimizează experiența clienților și oferă eficiență în comunicarea automată a mărcii.
Releva folosește pași inteligenți de analiză predictivă pentru a menține creșterea veniturilor și pentru a vă atinge obiectivele de marketing.
Care sunt funcționalitățile inovatoare ale Releva?
- Folosește Inteligența Artificială pentru a analiza profilul fiecărui utilizator și ulterior pentru a-i oferi cea mai bună varianta de produs pentru profilul său. Astfel rata de creștere a conversiilor crește în mod simțitor, în anumite cazuri chiar și cu 30%.
- Personalizare Web Avansată – Releva folosește o tehnologie inovativă care realizează personalizarea paginii web pentru fiecare vizitator individual. Astfel le oferă recomandări bazate pe ultimele produse vizualizate, interes și achiziții anterioare.
- Recuperarea coșurilor abandonate – Una din sursele de creștere a vânzărilor este recuperarea câtor mai multe coșuri abandonate. Releva include aceasta funcție prin care oferă magazinelor suportul pentru recuperarea unei părți din coșurile abandonate.
- Targhetează utilizatorii care au părăsit magazinul fără să cumpere – Vă ajută să reactivați vizitatorii care au părăsit site-ul dvs. fără să cumpere.
releva îi retarghetează și vă ajută să le dați un motiv (ex. un mic discount personalizat) să se întoarcă și să plaseze o comandă pe site-ul dvs. - Permite abordarea clienților existenți precum și a clienților noi intr-un mod automat, transformându-i in clienți fideli.
- Previzionează următoarele achiziții – Releva vă ajută să sugerați
produsele pe care probabil le-ar cumpăra în continuare clienții dvs., pe baza intereselor lor și a cunoștințelor sistemului pentru toți utilizatorii magazinului. - Rulare automată de strategii post vânzare – Vindeți din nou către clienții care au cumpărat deja din
magazinul dvs. Retarghetați segmentele de clienți și oferiți-le un motiv pentru a face o nouă achiziție și a deveni
clienți fideli prin utilizarea strategiilor de upsell și cross-sell.
Care sunt creșterile de conversii obținute de clienții Releva?
În continuare vom prezenta câteva din rezultatele obținute de clienții Releva în urma implementării softului în magazinele propri.
Magazin online de bunuri de larg consum
- Creștere a ratei de conversie pentru achiziții de 40%
- Creștere a valorii totale a vânzărilor de 15%
- Creșterea ratei de accesare cu 22%
- Creșterea ratei de deschidere a emailurilor cu 55%
Magazin online de articole de tip fashion
- Creșterea volumului total de vânzări 40%
- Rata de click din campanii personalizate 48,7%
- Rata de deschidere a emailurilor din automatizări 62,4%
- Rată de conversii din automatizări 1,9%
Magazin de mobilă și decorațiuni
- Creșterea vânzărilor totale cu 12%
- Rata de click-uri din campanii 53,8%
- Rată de conversie de 1,7%
- Rată de conversie din automatizări de 5,4%
Dacă doriți să beneficiați de un Demo, să beneficiați de o perioadă de testare sau doar doriți informații suplimentare vă rugăm să completați formularul de mai jos.